Timmy Brandt Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hehe, inte helt oväntat var passageraren från Norge. Tycker det är väldigt roligt det där... att det händer gång på gång. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4231888.ab Siter
Harald Strand Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hehe :whistle: Kanskje det var for mangen svensker ombord? :grin: Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Gjett hvorfor jeg holder meg unna charterturer. Og forsåvidt; langt unna Norge Siter
Timmy Brandt Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 Hehe :whistle: Kanskje det var for mangen svensker ombord? :grin: Haha' date=' ja kanske det :grin: Gjett hvorfor jeg holder meg unna charterturer. Og forsåvidt; langt unna Norge Aha, vart är du någonstans? Siter
Morten Ruud Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Det verste er at sånt er like flaut hver gang det skjer også! Har forståelse for at mennesker har flyskrekk og sånn, men da må det jo gå an å finne alternative transportmåter. Selv om det tar noen dager/uker ekstra Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Har hørt at det er svine dyrt og skifte kjeller vinduer i Sverige? Det er så dyrt og grave ned stigen...... Neida Timmy, du har rett i det, Finner og Normenn er tullinger på tur....enkelte... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.