Gå til innhold

Dreamfleet 737-400


Glenn Tegnander

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt Dreamfleet's 737-400 maskin. Så langt absolutt vert hver krone. Har benyttet de siste dagene til å gå igjennom Quick Referece manualen og har nå begynt på Operation Manualen. Masse å sette seg inn og meget interesant for en som har en aldri så liten lidenskap til dette.

Er det mange av dere andre som bruker denne maskinen til daglig på sim'en? Bruker dere den fullt ut eller er det bare "Ctrl+E" på oppstart?

Benytter nå den første tiden til å lære meg å finne frem i "panel-kaoset" slik at vanlig oppstart av maskinen blir en ren rutine. Har ikke flydd maskinen skikkelig enda, da jeg er litt redd for å ødelegge den. Liker ikke å avbryte når jeg først er i lufta :-). Jeg rar?... helt sikkert...

FMC'n er jo artig... bare den er jo et aldri så lite "leketøy". Kan sitte å trykke på den i timevis. Kan heldighvis kjøre den uten at FS er i gang. Skulle bare ønske jeg kunne ta den med meg bort i sofaen...

Anbefaler maskinen på det sterkeste. En flytur på sim'n blir lissom så mye mer.

/glenn

LN-BDY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...