Johan Hana Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Hei! Er det noen som vet om en side hvor man kan finne små filmklipp av rare landinger, takeoffs og lignende? Eller rare bilder for den saks skyld…? Med vennlig hilsen Johan Hana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Naas Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Se martin Skauutun, han har tatt tusen vis va bilder [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Hana Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 Hei! Takk for raskt svar...men hvem er han? Med vennlig hilsen Johan Hana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Øyvind Naas: Se martin Skauutun, han har tatt tusen vis va bilder [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] URL ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Han tenker sikkert på meg. Adressen til siden min er: http://skaatun.com/fly Klikk på Videoer, og der finner du en del filmer både av krasj'er ( hvordan skal jeg egentlig skrive det? ) vanndropp fra brannslokkningsfly ( tilogmed twin-otter og Beaver ) acro-flygning og masse annet... Har noen cd'er med masse gode filmer, men på grunn av mangel på plass på serveren min, så har jeg ikke fått alt opp enda, men det kommer! ( kanskje tilogmed noe i dag! ). [ 20-01-2002: Endret av: Martin Skaatun ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Naas Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Martin Skaatun: Han tenker sikkert på meg. Adressen til siden min er: http://skaatun.com/fly Klikk på Videoer, og der finner du en del filmer både av krasj'er ( hvordan skal jeg egentlig skrive det? ) vanndropp fra brannslokkningsfly ( tilogmed twin-otter og Beaver ) acro-flygning og masse annet... Har noen cd'er med masse gode filmer, men på grunn av mangel på plass på serveren min, så har jeg ikke fått alt opp enda, men det kommer! ( kanskje tilogmed noe i dag! ). [ 20-01-2002: Endret av: Martin Skaatun ] Helt riktig det martin Så på siden din her om dagen. den synes jeg er veldig bra. men ett spørsmål i slegen. på et bilde så kunne jeg se en Locheed sr 71 blackbird. hvor kan man finne sånne fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Han som sendte meg det bildet, fant'n i Arizona'z ørken. Han var på ferie der borte og så'n der. Kan sende han en mail og spørre exact hvor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Kan kanskje nevne at jeg akkurat har lastet opp 11 videoer til... ...og en del humor til... Take a look! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Hmm... ...har et STORT problem... ...-mangel på plass, så jeg må fjerne Videoer, inntil at jeg får meg mer plass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Tegnander Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Finner mye sykt her oxo: http://www.aviationpics.de/ /glenn LN-BDY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.