Gå til innhold

Vatsim FSX/ Vista


Karl M Arsenal Ellingsen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Hadde store planer om å prøve meg på Vatsim i helga, men fant fort ut at det var vanskeligere enn jeg hadde trodd. Jeg kjører FSX på Windows Vista, og jeg har før erfart at enkelte ting kan være svært så vanskelig der.

Er det noen som har erfaringer med Vatsim på Vista? Jeg har lett nettet rundt, men kan ikke finne noen ordentlig "bruker guide". Jeg får ikke til å loade hverken Fscopilot eller Fsinn i flysmiulatoren. Det finnes rett og slett ingen slike ting inne i FS etter jeg har installert det.

 

Litt hjelp settes pris på:-)

 

Mvh

 

Karl M Ellingsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har kjørt FSX + Addpack på Vista 32-bit i noen månader men ikke hatt noen som helst problemer med dette.

 

Det eneste jeg kan tenke meg er att du ikke lastet ner/installert RETT version av FSInn/FSCopilot. Det finnes kun EN version som går å installere/bruke med FSX/VISTA. Sjekk på VATSIM:sin hjemmeside http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?t=20466 hvor du kan laste ned rett version. NB advarselen "Neither FSX or Vista is supported under FSInn1.2. FSInn1.3 has full support for both.

 

Jack

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...