espen revheim Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 fine snakkes ,håper du får gangen på dette slik at alle som vil være med ikke blir skuffet denne gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Even sjer det noe her på denne fronten eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Jada, harsendt PM til alle de det gjelder, og noen som jeg tror kansje er inntreserte, Har en i klassen min som prøvde å registrere seg her (men kunne ikke siden han har hotmail), han ville være med, har inkludert han. Han lurte på om han heller kunne få en time på BF109 simmen, og ta vekk 737 halvtimen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jepp fint det men hva med lokaler har dere ordnet det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Ja, han fyren, er han kommet hjem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen revheim Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 26. november 2008 Forfatter Del Skrevet 26. november 2008 Skal jeg ringe han i morgen da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Denne legges død! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.