Gå til innhold

Tur-retur Riga


Anbefalte innlegg

Fløy en tur til Riga med Norwegian på søndag og tok en del bilder. Fant et flott freeware scenery til Riga og bestemte meg derfor å prøve denne destinasjonen. Første gang jeg flyr til Riga i FS, men det er noe jeg kommer nok til å gjøre mer fremover ;) Takk til Sindre Lillehaug for selskap!

 

(Alle bildeserier hvor jeg dokumenterer flyturene mine er blitt fløyet på vatsim).

 

Departing fra Gardermoen via en SUTOK departure (østover):

Norwegian11.jpg

 

Ble ikke mange bilder fra Oslo-Riga desverre, etter en times pause i Riga er vi klar for boarding:

Norwegian12.jpg

 

Tar aircraft inspection rundt flyet:

Norwegian13.jpg

 

Norwegian14.jpg

 

"Ladies and gentlemen, we are now climbing to are cruiselevel at FL320, please be so kind to have your seatbelt fastened until the seatbelt sign has been turned off, thank you"

Norwegian16.jpg

 

Norwegian17.jpg

 

Nærmer oss Norge og ENGM_APP:

Norwegian18.jpg

 

Veldig fint vær på ENGM denne kvelden, vindstille og ingen skyer, det resulterte med en veldig bra landing og fornøyde passasjerer. Her er flyet parkert på gaten:

Norwegian19.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...