Bjørn J. Jensen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hadde ikke noe å gjøre så jeg satt og tøysa litt i simmen i dag.. Landet på en bro i Seattle Litt flygning rundt om kring i F-16 Og til slutt lande på BDU med standard 737 Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Dette bilde va jo d#}tfint http://webmessenger.msn.com/default.aspx?R=1 om du kaller sånn approach uten IFR/ATC ol tulleflying, så gjør jeg mye av det :grin: Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Jeg bruker vanligvis å fly med flightplan, FMC og hele pakka så man kan vel kanskje kalle det tulleflygning.. Eller så kanskje alle autopilot og landingssystemer på flyet gikk bærsærk sp jeg mått lande kun på visual :crazy: Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 dæmn. digger bilde nr4 litt tulleflyving er vell lov. Husk: D er bare et spill (ok, kanskje litt mere ) Siter
Harald Strand Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 dæmn. digger bilde nr4 litt tulleflyving er vell lov. Husk: D er bare et spill (ok' date=' kanskje litt mere ) [/quote'] Vell nå er da fs en simulator da :cool: Men litt tull er alltid lov Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.