Flemming H. Larsen Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Prøv at følge denne link: http://www.geocities.com/chtang.geo/game120501a.htm Nederst på siden er der nogle utrolig flotte screenshots fra den kommende fly simulator til PlayStation2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Vel vel, flightsimulator til ps2. Men denne kommer nok neppe til Norge, japanerne har laget trainsims til ps og ps2 i årevis, og de er bare ledd av i de Norske ps magasinene.Derfor ser jeg ikke et stort håp i at denne flightsim kommer til Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skaatun Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Det er jo lov å håpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flemming H. Larsen Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Den link jeg fandt, kom efter jeg på en side havde læst at Jet de Go! 2 skulle komme til Europa til sommer. Så må vi håbe på at det er rigtigt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.