Håkon Larssen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vet ikke om denne har vært oppe før men tenkte å dele den med dere: http://uk.youtube.com/watch?v=IfJvlOtSaPw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Om den har vært oppe før aner jeg ikke, men det syns jeg egentlig bare er tull å bry seg om med mindre det er snakk om en allmenn sak som har vært oppe 10 ganger. Kaptein Hansen er ikke ny for meg, men jeg digger den sketsjen der likefult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Bergersen Løkken Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ha! Så jæv*** bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.