Trond Skogdal Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Vurdere å selge min pent brukte saitek x52 pro stikke og throttle til skampris 700 kroner. Kan og slenge med MS accelX expansion, justflight schweiser helicopter og Horizon simulation scenery (meget bra satelitt-scenery) for en hundrings. Kontakt: Trond Skogdal: 908 91380. Siter
Jostein Mathisen Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hei ! Er de solgt ? Er interessert i "hele pakken " mvh P.S Sendte deg en SMS ;o Siter
Even Moe Egenes Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Vurdere å selge min pent brukte saitek x52 pro stikke og throttle til skampris 700 kroner. Kan og slenge med MS accelX expansion' date=' justflight schweiser helicopter og Horizon simulation scenery (meget bra satelitt-scenery) for en hundrings. Kontakt: Trond Skogdal: 908 91380. [/quote'] Veldig billig for en sånn pakke, med tanke på at de kostet 1500 ++ ny.. kjøpte min i Dubai for 1000 smakkers! At den er god kan bekreftes! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.