Gå til innhold

Film: Iris MiG 29 K


Anbefalte innlegg

Først og fremst, Takker, bukker å neier :grin:

 

Ernst : :D Fort og godt under sky dekket, det er slik jeg liker det. Joda, det er Saltstraumbrua, har en liten 'bane' i det området. He he, musikken ja, får ikke tatt opp lyd via lyd kortet mitt siden det er ett eksternt firewire greie, så noe måtte man finne på :whistle:

 

 

 

Audun : He he he he, det var nok bare en liten demonstrasjon på min ville henrykkelse over å endelig ha fått til å konvertere Mig'en til FSX etter mange prøvelser. Har opptak av 2 Norske F16 som flyr samme banen i motsatt rettning (litt annerledes løype), men har ikke fått tid til å sy sammen opptakene ennå. Så i tilfelle noen lurer på min tilhørlighet, så er den trygt forankret i Norge...lol...men Mig'en er jo ett jævla tøft fly (uavhengig av politisk korrekthet), og modellen til Iris flyr jo som en drøm.

 

 

 

Ola : Kort beskrivelse, konverterte alle teksturer og alpha kanaler, 'stjal' afterburner effekten fra alphasim sin F105, og tilslutt klasket jeg inn instrumenter fra div fly, er litt usikker på fra hvilken modeller i skrivende stund, men en del er fra andre payware modeller. Ellers noen små forandringer i aircraft.cfg fila.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...