Gå til innhold

German airports


JM

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har kjøp german airports?

På screenshotene ser det jo meget bra ut da, med biler som kjører på apron, og gatene går automatisk intil flyene osv...

Jeg bare lurer på om noen har noen erfaring med dette, hvilken versjon (?) jeg skal kjøpe, og om det evnt. er verdt pengene???

På forhånd takk!

Mvh Joachim Myklebust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har German Airports 2. Det er en super pakke som inneholder både store(Frankfurt) og små(Paderborn-Lippstadt) flyplasser. Nylig ble den enda bedre siden oppdateringen til fs2002 la inn flere og bedre statiske fly og fikk teksturene til å se bedre ut. Fordelen med german airports har alltid vært at de ikke påvirker framerates like mye som mange andre sceneries, som f.eks. Wilcos Airport-serie. Likevel ser det ikke ut til å være ofret noen detaljer.

Selv kjenner jeg bare GA2, men såvidt jeg forstår er GA3 ed. 2001 den som er nyest og mest detaljert. Den inneholder bl.a. Berlin og Munchen sine flyplasser hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har alle GAP pakkene og må si det er det beste av scenery som finnes til FS i det heletatt! Fantastisk bra laget.

Nå må jeg allikevel rette litt på dere.

GAP1 inneholder Alle de sørlige flyplassene (München, Stuttgart, Augsburg mfl.) + også Altenrhein i Sveits og Innsbruck i Østerrike. Dette er den nyeste pakken!

GAP2 inneholder de sentrale flyplassene i Tyskland (Frankfurt, Hannover, Cologne mfl). Dette er Nummer 2 i rekken, meget bra!!

GAP3 inneholder de nordlige flyplassene (Berlin Tegel, Hamburg, Düsseldorf mfl). Dette er den eldste, men her får du kanskje flest store flyplasser for pengene.

Slår du alle sammen får du hele Tyskland dekket, og det er virkelig vert det!!

Kos deg! Her får du mye moro!!

Mvh

Mathias!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha alle pakkene for at det skal virke? Hvis nei, hvem av de tre burde jeg kjøpe, jeg holder et lite kort på den med Munchen, men noen tips???

Hvor mye kostet det deg Mathias, og hvor lang leveringstid var det? Og virker pakken sammen med ATC/AI i fs2002?

Beklager at det ble litt mange spørsmål!

Mvh Joachim Myklebust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke ha alle for at det skal virke. Hvis du liker store flyplasser inneholder jo GA2 Frankfurt Main, som jo er europas nest største flyplass og som er glimrende representert i denne pakken. Jeg reiste dit i virkeligheten etter å ha fløyet der i flightsim, og kunne kjenne meg svært godt igjen. Som det ble påpekt tok jeg feil mht. de andre pakkene. Det er foreløpig bare 1 og 2 som er fs2002-kompatible hvis det er viktig.

[ 19-12-2001: Endret av: Øyvind H. Hansen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Neida, trenger ikke å ha alle pakkene for at de skal virke. Når det kommer til valg av pakke kommer det helt an på hvor du vil fly og til hvilke flyplasser. Som nevnt ovenfor har GAP2 Frankfurt som jo er en kjempeflyplass. Den er også ganske bra laget, men enda bedre nå når det er kommet en update til den.

Det kostet meg ca. 150-170 tyske mark (gang med 4=600-680kr)

Men disse ble da kjøpt i Tyskland over 2 år.

Derfor var det jo ingen leveringstid....

Sjekk ut www.germanairports.de for mer info.

MVH

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...