Stian Alexander Hoddevik Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 I forbindelse med at Norwegian igjen har starta med ruter frå Oslo til Ålesund, synes eg det er høveleg og på sin plass å leggje ut ein "liten" foto seanse av dette. To eller tre bileter er redigert, resten HEILT uredigerte rett i frå FS9. Eg beklagar raud tekst på AI trafikken, skal luka vekk detta neste gong eg postar. Er ikkje ofte eg er aktiv her inne lenger grunna skulegong og mykje lekser. MEN når eg først teke av då gjere eg det skikkeleg med ein biletserie på rundt 30 bileter. (PS eit lite geografikurs for Sunnmøre ) Her er hvertfall DEL 1 av billet serien. Vonar det fell i smak. Me startar altso då på OSL med Norwegians rute DY406 til AES, med avgang frå Oslo 08:20 Push and start is approved.. I dag er det Sonja Henie som skal ta oss med til Sunnmøres hovedstad. Flott flyvær ventar me heile turen oppover og ein reknar med estimert flytid til å være rundt 45 minutt. Me taksar sørover mot RWY 01L. Ein del aktivitet på cargo ein tidleg fredags morgon. Ein får beskjed om å gå rett ut på A3 , so me gjer oss klare for take off. Etter litt munnhuggeri og "uklare tekstananlyser" finn styrmannen igjen checklista so han mista ned sette fast under setet, og me er i lufta. Positive climb, gear up!! Vi skal gjere oss ein OSVIG2A departure oppover mot Vigra, og me svingar nordover etter takeoff. Hausten er for fullt komt te Austlandet. Hurdalssjøen glensar flott i den tidlege haust sola. Me får beskjed om å svinge litt meir austover igjen. Under oss ser vi Minnesund og lenger ut Feiring. "Steikje" det ka flott altso (ein sunnmøring bak i cabinen uthevar si begeistring over den flotte naturen.) Vi kliv ut og rettar opp kursen mot intc OSVIG, so ligg rett aust om Fagernes, Leirin. Herfrå flyr vi rett opp mot Jotunheimen. Enda meir frå Norges villaste fjellheim. Ein kan so vidt skimte Beitostølen der nede i mellom skylaget. Fleire bileter kjem seinare denne helga. Siter
Sindre Holberg Skrevet 27. september 2008 Skrevet 27. september 2008 Veldig fine bilder! Gleder meg til resten! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.