Odd Rune Olsen Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hvor kan jeg finne filmer fra virkelige flyvninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Svanberg Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hei! Jeg vet at NAK-Shop i Oslo selger flyfilmer. De har en hjemmeside også, men jeg har ikke linken. Atle Svanberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Her kan du laste ned noen filmsnutter: www.jfs.no\\film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Gjertsen Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Ja da, JFS.no er bra hvis du vil ha annet en Commersielt. Gå på www.fsfreeware.com og trykk på file library..... Da får du litt A340 og 747-400 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.