Gå til innhold

Oppsummering etter julekos på Jacob's


Tore Sætre

Anbefalte innlegg

Takk for sist til alle som stakk innom på Jacob Aall's!

Et sterk oppmøte ga et godt utgangspunkt for årets siste Flightsimtreff. Tilsammen var 10-15 mennesker innom og som lovet tok Dag Johansen turen fra Bodø til Oslo for å hilse på.

Både nye å gamle ansikter tok turen i vinterkulden. Praten gikk høyt og lavt som den pleier. FS2002 erfaringer, Flightsim.no og real-life flyging var blant samtaletemaene som gikk igjen.

John Andreasen's anbefaling om å besøke Majorstuens gode rykte (Jacob Aall) traff mitt i blinken. Selv om julebordsesongen er på sitt høyeste var lokale og betjeningen perfekt til arrangementet. Veldig synd at John selv ikke hadde anledning til å bli med men det kan vi sikkert ta igjen senere.

Bilder fra kvelden finnes her.

En veldig stor takk til Dag som tok turen til Oslo for å "inspisere gjengen". Håper du hadde en trivelig kveld blant likesinnede!

Siste del av gjengen brøt opp etter kl 01:00 så kvelden må med andre ord sies å være vellykket.

Takk til alle som stilte opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble knipset mere bilder enn de som ble publisert og det er de andre "sensurert"?

Eller kommer disse bilden senere?

Ja! det ble en fin kveld der, men siden jeg ikke kunne "slurpe" i meg øl er det jeg bor jo ett stykke fra Oslo og har desverre ikke "selskapsblære" siden det som kommer inn, skal også ut og det vet alle.

Det var hyggelig å treffe Dag fra Bodø med webside for Flightsim.no

Fikk vite endel som emner som ikke er blitt tatt opp i forum og fikk svar på det, det ble litt støyende angående "kranglinga" på forumet.

Det er riktig at den som har webside med forum har redaktøransvar som det heter.

Fra Oslo flysimklubb møtte jeg, Tommy og Ivar og jeg vet ikke om det var noen flere som er medlem der og hvis de er medlem så 2skrik ut" hvis jeg har tatt med noen i denne omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...