Dominik Krol Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Bra. Men hva gjorde du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Etter jeg har logga på trykte jeg disconnect i multiplayer og så trykte jeg client settings, og så satte jeg på other på begge i stedet for default Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Funker ikke for meg men hvilke tall står det etter other på deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Begge står på 23456 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Samme på meg også, rart det funker på deg og ikke på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mhm, veldig rart. Gjorde ikke noe med brannmur eller antivirus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Hmmm, hvilket antivirus bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sorry for sent svar, men jeg bruker norton. Jævlig kjipt. Nå funker det ikke igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, dette er et kjett problem. Har selv trend micro, fordi skolen bruker et så dårlig system for internett, så må ha det, og det blokkerer multiplayer. Eller dvs at jeg ser noen fly, mens noen ser jeg ikke.. Har prata med trend micro, men første løsningen deres fungerte bare en gang (+ at den "fiksen" gjør sånn at noen ganger så skrur ikke pc'en seg på..), så for øyeblikket så er jeg veldig glad i trend micro :whistle: Så får håpe den andre metoden deres funker.. Kjett iallfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, sånn det er her også. Bare noen få jeg ser mens mesterparten ser jeg ikke. F.eks på Gardermoen så jeg ingen men når jeg var på final i Tr.heim så jeg et på holdingpoint. Rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.