Gå til innhold

Smilies, spam advarsel.. kjekt a!


Håvard Lund

Anbefalte innlegg

Dette har helt sikkert blitt bragt opp før, men jeg kan ikke la være å si noe om saken.

Her føler man seg virkelig velkommen. Jeg skulle svare på et innlegg (om ISDN kan brukes med Windows XP, noe som ikke er noe problem), så var det først et problem at vedkommende hadde brukt 3 smilies og jeg brukte 1 i mitt svar. Deretter gjorde jeg som jeg fikk beskjed om, brukte tilbakeknappen i browseren og rettet det opp, og klikket posteknappen. Nå fikk jeg en SPAM advarsel og ikke tillatelse til å poste meldingen jeg hadde redigert før etter 45 sekunder.

Jeg poster relativt sjelden her, SPAM er det aldri snakk om på noen forum jeg er medlem av, slikt hører hjemme i barnehagen. Flightsim.no er sannynligvis det eneste forumet jeg har sett så strenge regler i uansett fall. Om dere ikke tåler at folk bruker smilefjes, greit, men hvorfor får man ikke redigere en post om man nå har for mange smilies, og så poste det uten å få en slik gretten advarsel?

Eller enda bedre, fjern dem fra hurtigvalg menyen.. det sier seg selv at man gjerne overbruker dem når det bare er å klikk på dem.

 

En annen ting: For noen uker siden sendte jeg kr. 100,- til Dag for neste ladning av Flightsim.no krusene. Har ikke fått noen tilbakemelding, noen som vet når de ankommer? Jeg synes de ser gørrlekre ut, klart man må ha et.

 

Mvh

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spam-funksjonen er enkelt og greit der for å unngå at noen setter seg ned og skriver ett innlegg for så å gå tilbake og lagre det på nytt osv. med den eneste hensikt å fylle en kategori med innlegg. Det er desverre blitt slik i dag at man må innføre løsninger som det for å unngå at personer som kun har til hensikt å ødelegge får boltre seg fritt.

Under smilene står det klart og tydelig at du bare kan bruke 3 stykker pr. innlegg.

Hvordan det går med krus og skjorter kan du lese her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to. Beklager om jeg var sutrete, hadde nettopp fått vite at et jobbintervju ikke gav ønsket resultat (man må da få ha en unnskyldning).

Dag, jeg mailer deg med adressen min i tilfelle jeg var så smart å oppgi min gamle adresse i overføringen (har nettopp flyttet, en del rot) pluss dato da jeg overførte pænga.

 

Mvh

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...