Gå til innhold

Group Flight?


Bobbo

Anbefalte innlegg

Skal vi planlegge en gruppeflight fra f.eks sør i Europa opp til ENGM - evt i romjulen eller før...(helst)

Dette kan jo også være et innspill til det forstående fly-inn'et som planlegges. Dersom vi blir noen stk (15-20) skulle dette bli en fin opplevelse og nok å gjøre for alle posisjoner nordover(ctr).

Evt kan jeg tenke meg at vi også fortsatte nordover i Norge - dersom det er ctr tilgjengelig.

Noen som har synspunkter/ideer til dette?? Kom med innspill..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å ligne noe:

------------------------

Ide:

Vi starter i Palma, Las Palmas, Kreta, Barcelona og tar med oss t(j)uristan heim te julefeiringa. Lander på ENGM, ENBR, ENVA ENBO og ENTC

------------------------------

Einar; Tror du vi kan overnatte i Palma (før vi starter)og se på serverdighetene.... før vi filer fp for dest.

Close trafic take off dct Norway med 20 stk skulle bli bra det. Da går vi videre med planleggingen - kanskje noen flere som vil være med..?

(men hvorfor skal vi ta heim juristan..) [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikker bra med en overnatting. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Skal bestille hotell så snart jeg vet hvor mange som blir med.

Hva om de som skal være med sender en mail/melder seg på til Bobbo?? [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Eller kan vi kombinere dette med VACCNorway. Kanskje det er best slik at det ikke blir noen kollisjoner. Henrik og Fredrik har jo startet planleggingen med et FlyIn.

Kan vi finne en dato før jul.

Hva med søndag 16. des. kl. 1800Z.

Overlater resten til Hr. "Bobbo" Kristoffersen.

[ 02-12-2001: Endret av: Einar Halvorsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...