Gå til innhold

Svenskerns første forsøk!


Anbefalte innlegg

Hei alle

 

Nå må jeg få prøve å legge opp noen bilder som jeg tatt for FØRSTE gang i FSX. Har brukt VISTA:sin innebyggete "snip-tool" som jeg syns er MEGET bra. Jeg har tatt disse screenshots fra en round trip med Livewire (for å tjene noen penger). Har ikke redigert noe. Legger med noen andre billeder som jeg syns ikke er så verst.

 

Jack J Jackson

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

 

Ja det er korrekt med disse fly/bolag. Jeg er innleid. :blush: Nei for å være helt ærlig, LiveWire-flygene virker meget dårlig i FSX men det er et kjempeselskap å fly for, WestWind-flyene der i mot fungerer perfekt MEN jeg har ikke lyst akkurat nå å "kaste bort" nesten 200-timer for å bytte selskap.

 

Hentet akkurat samboern på LEAL (hun kom fra Norge) og der var det et Engelskt selskap som fly for Sterling så dette med "inleide" fly er vel ikks så uvanlig. Muligens i simverlden eller.............. :grin:

 

Ha en god kveld

 

Jack J Jackson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...