Gå til innhold

Hvordan legge billeder i innlegg


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Hei alle

 

For å legge inn bilder her må du ha et hjemmesideområde selv hvor du laster opp bildene.

Når du har lastet opp bildet og vil poste det her må du først finne det i browseren din (Gå til URLen hvor du har lastet opp bildet) Kopier denne URL'en og legg den inn i skjemaet som du får opp når du trykker image-knappen når du legger inn ett innlegg.

 

 

Enkelte tilbydere av hjemmesider har lagt inn en funksjon som gjør at det ikke er mulig å se bildene fra andre domener. Om du har din hjemmeside på et slikt sted vil det desverrre ikke være mulig for deg å poste bilder her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.

 

Skjønte selv etter hvert at jeg var på bærtur. Merket at jeg ble spurt etter url:// og da var de uaktuellt.

 

Jeg har brukt forumet "Screenshots" isteden og det var nok det jeg egentlig mente. Skjønner godt at det ikke er så lurt å post billeder i innlegg.

 

 

Jack J Jackson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...