Gå til innhold

Ikke bare Paulo som har vært i Hong Kong


Anbefalte innlegg

Hei igjen

 

til ære for deg Sindre' date=' her er bildene uten rød tekst, pluss litt fiksing av fargene i Irfan view

[/quote']

 

Vet ikke om du la merke til fargene dine etter redigering jeg men det kalles i hvertfall ikke "fiksing av fargene". Du burde aldri bruke tydelig rød farge over et bilde i FS, fargene er jo røde fra før av! Men det er veldig forskjellige fra bilde til bilde hvordan fargene burde være. Da vet du det til neste gang da, ikke bruk rødt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei folkens

 

Takker for kommentarene, når det gjelder fargene så er jeg helt enige med dere, var egentlig bare en liten test av en auto funksjon i Irfan View, og den var ikke noe bra som sagt :)

 

Sindre, tok det absolutt ikke vondt :D fikk bare lyst til å laste de opp på ny, og da passa det bra å skylde på deg :D

 

Når det gjelder redigering av screenshot, så synes jeg personlig at det er mye kjekkere med uredigerte, føler liksom at du får en mye bedre følelse for kvaliteten i simmen og bildet da. Men for all del, ikke ta dette som kritikk mot redigering, da skikkelig redigering (noe jeg absolutt ikke kan, som bevist over) er en kunst. De to bildene over er faktisk de eneste jeg har redigert i det hele tatt, når du ser bort fra resizing og cropping da.

 

Og ja, Paulo, jeg så at jeg hadde skrevet feil i tittelen rett etter at jeg posta, og endret i første post, men da var det for sent ettersom Sindre var inne svarte omtrent før bildene hadde landa :D

 

snakkes folkens :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...