Ivar Skaugstad Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 I anledning okseløp festivalen som foregår i Pamplona, Spania i disse dager har jeg planer om å ta turen dit i kveld. Gjorde ett forsøk i går også, men en fugl i motoren under avgang satte en stopper for det. Jeg og Christian Sager skal sette kursen til Pamplona i kveld kl. 2000 UTC, orgin er Wien! De som ønsker det er velkommen til å bli med, scenery og flightplan får dere hoste opp selv denne gangen. :grin: Verdt å nevne er at det er fullbooket med ATC på Wien i kveld, så det blir gøy! Undertegnede og Christian vil benytte AEA375 og AEA163, begge fly av typen Boeing 737-800. Hva flyr du? Vi sees! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Det ble ett heller labert oppmøte i kveld. Jeg og Haakon satte kursen for Pamplona sammen, right on scedule. En flott flytur underveis, lite med ATC i høyden, men det ga oss muligheten til å få litt mat i magen. Spennende og utfordrende innflygning og landing, spessielt når vi bestemte oss for å lande på hver vår bane, noe som resulterte i at jeg trakk det korteste strået og måtte gå rundt. Men etter en rask base leg var vi etablert på finalen RWY 15 igjen. Takk for turen Haakon, det var trivelig! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.