Geir-Anders Hansen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 hva er coden for det, eller hvordan skal ejg sende en private chat til eks. "LN-332" på FSinn.... Mens jeg er i gang "True airspeed" som du setter på FP du sender til Tower evt. hva er det og hva er andre alternativet? Når jeg har 250 IAS på sped i flyet er det true, eller er det en måte og sette det til noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det er vel enten .msg eller /msg bruker om jeg ikke tar feil .. Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 .msg LN-332 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 ok flott takk begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.