Paulo Fernandes Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Lagde det bilde her en kveld også tenkte jeg hvorfor ikke legge det ut? Lagde logoen også :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Sykt tøff logo! Dog, jeg tror den hadde tatt seg bedre ut uten "speilbildet", ble litt rotete hvis du forstår hva jeg mener. Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Sykt tøff logo! Dog' date=' jeg tror den hadde tatt seg bedre ut uten "speilbildet", ble litt rotete hvis du forstår hva jeg mener. [/quote'] Jeg synes det ble kult med speil jeg Jeg har ikke akkurat en liste over ICAO koder i hodet, men er det Kai Tak ? :confused: :blush: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Skrevet 3. juli 2008 Sykt tøff logo! Dog' date=' jeg tror den hadde tatt seg bedre ut uten "speilbildet", ble litt rotete hvis du forstår hva jeg mener. [/quote'] Det er vel smak og behag. Jeg syns den ser like bra ut med speilbilde eller uten. Takk for kommentarene Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har ikke akkurat en liste over ICAO koder i hodet' date=' men er det Kai Tak ? :confused: :blush: [/quote'] Ja, det er Kai Tak Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.