Daniel Eik Bruserud Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Hei, Har fått meg ny PC. Jeg bruker FSX og kjører det meste på fullt, ligger på 25-40 FPS. Her er det to "skryte" bilder: Bildene er ikke redigert. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Takk. Hvis noen lurer så bruker jeg ikke veldig mye autogen. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Takk. Hvis noen lurer så bruker jeg ikke veldig mye autogen. Har du noen addons da? Hvordan er pcen? Stasjonær? Hvor mye ram osv.? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Gratulerer med ny PC! Jeg vet ikke om det er kommet noen ennå, men vil anbefale deg å lete etter noen "tweak" guider. Selv for meg som ikke har snøring på PC, fikk merkbart forbedret ytelse, samt bedre grafikk i FS9. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Takk, takk! Det er en ASUS laptop. 3 GB ram, skjermkort: GF 9500 GS. Jeg har en del addon fly da, har ikke lagt inn AI og sceneries enda. Tar gjerne i mot tips om addons Skal se om jeg finner noen tweaks. Tar gjerne i mot tips om det og. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Takk' date=' takk! Det er en ASUS laptop. 3 GB ram, skjermkort: GF 9500 GS. Jeg har en del addon fly da, har ikke lagt inn AI og sceneries enda. Tar gjerne i mot tips om addons Skal se om jeg finner noen tweaks. Tar gjerne i mot tips om det og. [/quote'] Tør jeg å spørre hvor mye den kostet? Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Rundt 12.00,- Den heter ASUS N1series eller noe i den duren. PS. Testa FS2004 på den, lå på 45-70 FPS med PMDG 737 hele veien fra oslo til warsaw Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Ahh, skal snart kjøpe ny pc. Mange rundt om kring har frista meg med sin grafikk så jeg kommer til å kjøre fs 9 med full pakke av alt jeg! Det er 3 stk, som har frista meg med fs9 og det er Paulo, Ivar(?), og en til Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.