Gå til innhold

Logga in på Flightsim.Com


Johanne .Olandersson

Anbefalte innlegg

Jag kommer heller inte in på Flightsim Com jag blir

istället sänd över till deras annsöknings sida att bli

gold member jag tror att detta är ett smart marknadsförings

trick vi har fått en ny simulator och deras sida är hetare!!

än någonsin mycket av dom äldre flygplatserna kan man annvända i den nya så då annvänder psykologi för man blir trött av att logga in igen och igen många betalar då 300kr som det blir i Svenska pesetas jag har provat att

komma in även på den tiden där så kallade inte gold members skulle kunna ha möjlighet att logga in jag har all respekt

för de som håller en site igång mycket arbete och jag är ny

i flightsinm.no och tycker dom gör skandinaviens bästa sida

vad jag inte förstår är att Flightsim Com tar betalt för att

publicera freeware Scenerys Airports flygplan paneler sound

för det gör ursäkta mitt utryck mig djävligt arg sint för när man läser alla copyright som medföljer så står det att detta är freeware när jag en gång blev förälskad i min

hobby det var FS95 det känns som lång tid sedan!! då var denna hobby freeware men som det utvecklas när man inte ens

kan komma in på en av den största sida som var med från början undrar jag om detta är början till slutet oss

hobby entusiaster och att denna Flightsimulator som

man betalat 750kr redan är endast till för dom som

har en mycket bra ekonomi???????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nå pga FS2002 at Flightsim.com tar seg betalt for dette spesialmedlemskapet; det har de gjort i flere år allerede. Grunnen er nok først og fremst at det er så utrolig mange flightsim-entusiaster over hele verden som samtidig prøver å logge seg inn.

Jeg husker for en del år tilbake at en kunne komme inn på først forsøk. Etterhvert ble det stadig vanskeligere, og til slutt valgte man altså å ta en liten avgift for de som ikke orket mange forsøk. Husk imidlertid at du fortsatt kan lese nyheter mm, samt lese FS2002-forumets innlegg uten å være innlogget!

Jeg har ikke selv ennå valgt å bli medlem av den enkle grunn at jeg fortsatt klarer å logge meg på etter max 10 forsøk. (Er inne nesten hver kveld, og det er da det er verst. Prøver en om morgenen eller formiddagen skandinavisk tid går det gjerne på første forsøk.) Det blir imidlertid stadig verre, men det viser egentlig kun hvor populær siden er. Vi får bare håpe ikke Flightsim.no blir like populær noen gang, for da får vi nok problemer her også.

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Var nettopp inne på Flightsim.com, og satte da ny personlig rekord i antall forsøk på innlogging: lyktes først på 14. gang!

Nedlasting gikk veldig tregt; 3-4 kB/sek "mot normalt" 100- 120 kB/sek. Forumsiden gikk raskere å lese/bla i, og der fant jeg bl.a. en opplysning om at selv om Flightsim.com er oppe og går igjen, så er ikke alle høyhastighets-linjer klare. Det forklarer jo den trege nedlastingen.

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...