Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Hei! Jeg har mekka sammen en ny film som heter Vigra departure. Braathens Boeing 737-700, callsign Boeing N737X departing Vigra at night for a flight to Alta, the weather is good so no no turbulence in the area. Nok prat, her er filmen. Enjoy! Vil du ha bedre kvalitet, klikk på denne linken. qDIVJNXqmXY Dere kjenner kvaliteten på youtube, men setter pris på kommentarer, selvfølgelig konstruktiv kritikkk også Litt off topic: Jeg la merke til at videoen min har 21309 related videos!! Siter
Glenn Tore S Bjørkhaug Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Grei film dette, kanskje litt kjedeligt i lengden. Sover alle i flyet eller? Kjempefint fly :-) Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Ingen flere som vil kommentere? Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Sorry å seie det Eivind men, kjedeli film, default fly, stygg paint alt for mørkt Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 ja...... hva skal jeg si....bra mørkt det skal du ha....ellers kjedelig film :cry: :sleep: men får all del stå på! :grin: ¨ Tips: Ta på dag neste film...! :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 default fly' date=' stygg paint[/quote'] Flyet kommer herfra: http://projectopensky.com/downloads.php?aircraft=o8vb1&location=europe Panelet er default. Lydene er 737pkg.zip på avsim.com Å ja, det ble vel litt mørkt... Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Start med ny film! Ser du kan mye ! Prøv å få litt mer av flyving og ikke så mye taxing osv.! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.