Gå til innhold

Bli med til Mallorca på søndag!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Jeg fløy Oslo-Frankfurt også Frankfurt-Palma de Mallorca. På Frankfurt var det masse fly og jeg ble 30 min forsinket pga headsett-problemer og som nevnt mye trafikk. Første gang på vatsim jeg er nr 4 for take off. Ankomsten på Palma De Mallorca gikk bra, men der var det også masse trafikk. Jeg måtte fly direct CDP VOR, passere den også fly tilbake til den pga trafikk som skulle lande før meg. Ble tilsammen 17 min forsinket på gaten i Palma de Mallorca. Syns det skulle vært flere nordmenn der nede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PCen slo seg vrang gang på gang nede på Frankfurt, så da tok jeg like gjerne en tur til La Mole (St. Tropez) for å starte opp min kjære Piper Cheyenne! :grin:

 

Turen gikk til Palma de Mallorca med en enroute time på drøyt 1h 45min. Var en del trafikk da jeg landet der i 22 tiden, men selv om det svirret mange store rundt meg fikk jeg beholde min plass i køyen og opplevde ingen forsinkelser pga. trafikk, dog det var vel heller jeg som skapte forsinkelser de minuttene. Uansett en artig tur, ved neste store event vil det nok dukke opp en Cheyenne for å skape litt "trøbbel", knall rush maskin! Hehe! :)

 

Min konklusjon er derfor -> Dere som ikke hadde anledning til å bli med i kveld gikk glipp av noe utfordrende og spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...