Helge Sakkestad Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei Jeg vurderer å painte en B737 til 50N i Baathens S.A.F.E livery... men skal jeg painte 500-ern eller 400-ern? Hva synes du? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg synes den gamle 732 painten til S.A.F.E er den beste painten som er. Men jeg går ut ifra at det ikke følger med 200? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Jo... kan vell alltids painte den og...men den finns på avsim som FFX,Tinmouse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Men hvor i alle dager er det paint-kit til 50N.....????????? :confused: ? Det "finnes" ett på nettsiden, men det går ikke å laste det ned.. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.