Gå til innhold

cockpit view


Anders Sørfonden

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lastet ned endel fly fra Pacific west Airways (virtual airline). På deres 737-800 er det mulig å se vingen fra passasjersetet, altså se hvordan vingen jobber (flaps, spoilere). Dette synes jeg er morsomt. Problemet er at dette er det eneste flyet jeg har funnet det på, ingen andre. Har noen av dere tips til meg om fly med denne funksjonen, eller om det er mulig og få til noe selv??

ANDERS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Anders Sørfonden:

Hei!

Jeg har lastet ned endel fly fra Pacific west Airways (virtual airline). På deres 737-800 er det mulig å se vingen fra passasjersetet, altså se hvordan vingen jobber (flaps, spoilere). Dette synes jeg er morsomt.

Dette synes ikke jeg er morsomt. Dvs. det er artig til en viss grad, men jeg liker ikke helt å sitte midt i flyet når jeg skal lande. I tillegg er det litt grumsete å bruke dockingsystem på enkelte flyplasser. Vet ikke hvordan de funker, men de gangene jeg har brukt slike fly hvor man sitter "bak" ved vingene, har jeg havnet med nesa langt inne i terminalbygningene.

quote:

Problemet er at dette er det eneste flyet jeg har funnet det på, ingen andre. Har noen av dere tips til meg om fly med denne funksjonen, eller om det er mulig og få til noe selv??

Hvis du bruker FS98, kan du rusle over på

Flightsim.com, og søke i filregisteret etter en kar ved navn Sandro Bernardini. Han har lagt ut en god del fly med den funksjonen.

(kan hende han har laget for FS2000 også).

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også et fly med denne egenskapen, det er en 737 fra LOT.

Jeg mener det burde vært noe som heter "passenger mode" i multiplayer, slik at den som har lyst bare kunne hekte seg på et fly som en annen spiller fører, å bare se på.

Vet noen om Microsoft har laget noe slikt i de senere versjoene (har FS98 selv)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...