Gå til innhold

FS.no Serveren


Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen

Hei, jeg flyr ganske mye på FS.no serveren, så jeg legger ut noen bilder som viser hvor mye morro vi har det på serveren :)

 

 

YAFSScreen_005-1.jpg[/img]

 

Bilde Fra Dagen VFR tur med cessnaen, det ble litt mere IFR grunnet møkkavær i sverige. :grin:

Utennavn-4.jpg[/img]

 

YAFSScreen_063.jpg[/img]

 

vi har mye morro på Serveren, men det er alltid noen som skal ødelegge :(

bildene er uredigerte .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly på Vatsim' date=' der kan du får med atc og du slipper at folk ødelegger, ellers var bildene sånn midt på treet. Stå på! [/quote']Når skal dere fatte at VATSIM ikke appellerer til alle? Ikke alle som vil fly der, og da finnes serveren...Ikke alle som er gode i engelsk blant annet...

 

 

 

Trenger vel strengt talt ikke fly i kontrollert luftrom!?

 

 

 

Fine bilder foresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

jaja jeg flyr på Vatsim, men når jeg skal fly en Kose tur med noen venner så dropper jeg vatsim ofte, men det var ikke det denne bildeserien handlet om den handlet om Serveren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly på Vatsim' date=' der kan du får med atc og du slipper at folk ødelegger, ellers var bildene sånn midt på treet. Stå på! [/quote']Når skal dere fatte at VATSIM ikke appellerer til alle? Ikke alle som vil fly der, og da finnes serveren...Ikke alle som er gode i engelsk blant annet...

 

 

 

Trenger vel strengt talt ikke fly i kontrollert luftrom!?

 

 

 

Fine bilder foresten!

Behøver vel ikke å reklamere for VATSIM alltid?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...