Stian Lingås Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Lettere sagt: Kreta - Zakynthos (LGSA-LGZA) ca. 250 NM Ble dessverre ikke noen bilder fra luften, men 4 utvalgte fra da vi ankom Zakynthos. Flyplassen finner man som freeware på avsim.com (søk etter LGZA). Anbefaler også LGSA! Siter
sven erik johne Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Nydelige bilder, og ett nydlig scenery,men de lyna på bilde 1 å 3 synns jeg så realistiske ut, er dem redigert eller er det add-on?? hvis du har lasta dem ned, hvor kan jeg få fatt i dem?? Siter
Nicklas Winger Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Flotte bilder! Fsx du kjører? Hvilken modell er det du flyr? Og selvfølgelig, hvilket scenery, samt skyer og vær? Siter
sven erik johne Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Flotte bilder!Fsx du kjører? Hvilken modell er det du flyr? Og selvfølgelig' date=' hvilket scenery, samt skyer og vær? [/quote'] se under det siste bilde så står det vilket scenery det er.... Siter
Stian Lingås Skrevet 20. april 2008 Forfatter Skrevet 20. april 2008 Takker Sceneryet er LGZA, som man finner på avsim. Skyer og vær er generert av Hifi sim's ActiveSky 6. Men noen av skyene og lyn er Photoshop :whistle: Flyet er Wilco - Airbus series vol. 2 (Airbus A330-300 som er vist på bildene) Fsx du kjører? FS9 Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Virkelig stemning! Flotte bilder Stian! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Fine nattbilder og nice himmel Nå fikk jeg enda mer lyst til å lære meg å fly Airbus. Prøv også LGTS (Thessaloniki i Hellas), det er også et bra scenery! Forresten, flyr du på vatsim? Siter
Stian Lingås Skrevet 20. april 2008 Forfatter Skrevet 20. april 2008 Takk for tipset! Flyr relativt lite på vatsim. Får vel begynne å ta meg tid til det Siter
Paulo Fernandes Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Takk for tipset! Flyr relativt lite på vatsim. Får vel begynne å ta meg tid til det Det burde du Vatsim gjør flyturen 80% bedre jo! Siter
Nicklas Winger Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Hvordan fungerer egentlig Wilco's airbus-serie? Hadde en del problemer med 737-300'en nemlig. Hvordan er for eksempel sid/star databasen i forhold til pmdg sin? der ligger jo stort sett alt av norske flyplasser inne, samt resten av europa og verden. Er jo litt viktig å få med en oppdatert database på dette, ettersom fmc er en stor del av selve flighten Håper det er noen som har erfaring med dette =) Siter
Paulo Fernandes Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 "Er jo litt viktig å få med en oppdatert database på dette' date=' ettersom fmc er en stor del av selve flighten Håper det er noen som har erfaring med dette =) [/quote'] Navigraph samarbeider jo med Wilco så AIRAC oppdateringene foregår hver måned akkurat som det gjør med PMDGs produkter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.