Gjest Eivind Oterhals Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei igjen! Nå har jeg redigert to stk. bilder som jeg tok på vei fra Vigra til Årø. Dette bildet ble jeg veldig fornøyd med :grin: Dette er det andre, "gear down and locked" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bra bilder, men liker ikke at du bruker så mye sharpen. Prøv heller å skru opp AA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 fine bilder men enig litt mye sharpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Mindre sharpen og høgare AA, ellers et strålandes motiv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Takk for kommentarene folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.