Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei! Ok, Vi venter i spenning DC-3 er et fly som er helt utrolig og fly! Finnes Dakotaen på Torp til FSX? Da kommer neste screenshot, redigert litt i Paint Shop Pro X Free Trail :grin: Kansje det er noen fenomener på himmelen :whistle: DC-3 Mission Håper på kommentarer nå igjen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Greit bilde, men veldig kornete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Greit bilde' date=' men veldig kornete [/quote'] Kansje det var gammelt :whistle: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Synest dette var knallstilig eg DC-3 er eit fantastisk fly. Utan tvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Greit bilde, men veldig kornete Synes det var tøft med litt kønn jeg Bra bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Greit bilde' date=' men veldig kornete [/quote'] Kansje det var gammelt :whistle: :grin: mm, sant det, men da passer det nok bedre med en effekt lignende denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gjør vel det, jeg vet ikke helt hvordan man legger på den effekten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kult bilde, Dc-3 er et nydelig fly Petter, artig bilde det der, men hvordan fikk du til den effekten i Photoshop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Artig at jeg har slik "suksess" med DC-3 bildene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Greit bilde' date=' men veldig kornete [/quote'] Kansje det var gammelt :whistle: :grin: mm, sant det, men da passer det nok bedre med en effekt lignende denne: Petter, husk at det er stor forskjell på gammelt og antikt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hehe. jaja Frode, tar selvkritikk der Effekten er jeg faktisk ikke sikker på, er så lenge siden, men prøve dere fram! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.