Thomas Lorentzen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jøsses - flott bilde!! Mvh Nils Eriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hvor finner jeg sceneryet? Nydelig bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Veit du ka thomas?? Ka so irritera meg?? No har du i over ETT år sagt at jada det er strax klart for opplasting. Du lover og lover om ka du skal laste opp. mye bedre og si det kommer ikke noe scenery fra deg. Så godt så enkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Tja, nå føler jeg vel egentlig ikke at jeg har dårlig samvittighet ovenfor noen da.. dette er ett prosjekt jeg jobber med på fritiden, og dermed basta. Finner hele tiden ting som må med eller endres på så, når jeg føler det er klart... er det klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bare en ting å si: WOW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tja' date=' nå føler jeg vel egentlig ikke at jeg har dårlig samvittighet ovenfor noen da.. dette er ett prosjekt jeg jobber med på fritiden, og dermed basta. Finner hele tiden ting som må med eller endres på så, når jeg føler det er klart... er det klart. [/quote'] vel vel no var det ikkje ment som skittkasting overfor deg da men men somsagt venter vi i spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.