Jan Arild Gjemble Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Heisan alle. Igår hadde jeg en liten multiplayer-session i Alaskan Winds, et virtuelt bush-selskap. Ruten vi fløy igår var: Sitka (PASI)-Kake (PAFE)-Petersburg (PAPG)-Klawock (PAKW)-Stewart (CZST) Herlig vær og flotte forhold. Dette er bare et nydelig område for avslappende GA-flyging Waiting in Sitka for more members. I was entering Sitka at 1700 Zulu to set up everything for the flight. Arrival at Kake. We had more or less lovely weather thru the flight. Parked at Kake and tuning in for the next leg. Enroute to Petersburg. Enroute to Clawock Last leg to Stewart. This one by my self Once again, thanks for the trip and all the fun Siter
TOS Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Flotte bilete ifrå eit flott område. Alaska er fantastisk flott å fly i Men den cessnaen på bilete nr3 såg ein tanke baktung ut :grin: Greit nok ein har lov å laste flyet 15% over max gross wheight i Alaska ifølge reglane, men ein må halda seg innaføre CG grensene. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Shhh Torstein. Var ikke meningen at noen skulle oppdage at vi var "heavily loaded." Vi var ute på smugletur med skikkelig god deilig hjemmeproduksjon av whiskey produsert i Kake ... så Cessnaen stakkar, fikk litt problem, men vi kom oss i lufta så vidt det var. Det var iallefall stor jubel i Petersburg når vi landet. Stormende jubel og mange glade sjømenn ventet på den dyrebare lasten. :D Siter
TOS Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hmmm... spørs om ikkje eg må levere ein liten rapport til FAA på dette her altså. Smugling OG overlasta. Her er det mykje som går feil veg... :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Velkommen til Alaska! Jeg og Torstein har hatt en liten ferie for å la vinteren gi slipp her borte, men jeg er sikker på at vi snart starter opp maskinene våre klare for nye eventyr om ikke lenge! :grin: Sprudlende! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.