Gå til innhold

Goflight-produkter vurderes solgt


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Tok en tur til Rune Koppen i går, for blant annet å kikke på simmen hans. Det skulle jeg aldri ha gjort, for nå klarer jeg ikke å få radio stacken hans ut av hodet :crazy: Fikk utrolig lyst på noe slikt selv, og i så fall vil jeg selge det jeg har nå.

 

Det er snakk om 2 stk GoFlight GF-166 Radio Panel (som jeg bruker til Com1/Com2 og Nav1/Nav2), og 1 stk GoFlight GF-MCP Advanced Autopilot Module.

 

 

GF-166

GF-166ssLarge529.jpg

 

 

GF-MCP

gfmcp_lit_340x187.jpg

 

 

 

 

Les mer om de forskjellige her:

GF-166 RADIO PANEL

GF-MCP Advanced Autopilot Module

 

 

Ny pris på dette samlet i shoppen til Dag er kroner 5.580,-

Jeg selger det for 4.000,- Modulene er pent og lite brukt i cirka et halvt år.

 

Noen som kunne tenke seg å kjøpe dette?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så folkens :)

 

Takk for interessen Øystein!

Bare radioene kan jeg selge for 2.000,- til sammen. Da skulle det bli kr. 2.000,- for GF-MCP også.

 

Da sparer man henholdsvis kroner 758,- og kroner 828,- i forhold til å kjøpe de nye.

Som sagt er disse tingene nesten ikke brukt.

 

Noen som er interessert? Har ikke bestemt meg 100% for å selge enda, men sjansen er stor dersom alle tre moduler blir solgt.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei Øystein! Da skal jeg ta noen harde runder med mitt eget hode, for å se om jeg skal beholde de eller ei. Beklager at jeg ikke svarer med en gang. Må finne ut av en del andre ting først.

 

Forøvrig håper jeg noen er interessert i MCPen også. Anbefaler den varmt. Gir et stort boost i flyginga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...