Gå til innhold

Takk til Alexander Storvig


Jack J Jackson

Anbefalte innlegg

Hei alle.

 

Etter alle innlegg om dårlig stemning på dette forum vil jeg komme med en solskinnshistorie.

 

Har akkurat kommet meg tilbake fra Alicante flyplass hvor jeg treffet et forummedlem Alexander Storvig,(han har faktisk privatflysertifikat) som viste EN del av hobbyen vårs, denne med å studere fly som lander/starter på en flyplass. Det var noe som jeg ikke var så kjent med, fotografering av forskjellige fly och studier på plass på en normal flyplass. Det var meget intressant. Han gav meg også en hel det bra informasjon om annet vedrørende hobbyen vår og om fly.

 

Det føles greit at som nytt medlem her bli så bra mottatt og noen tar seg bry med å lage et treff, særlig når det skjer her i Spania.

 

Finnes det flere entusiaster her på Costa Blanca? Hvis så, kan dere ikke stå frem her på forumet?

 

Ha en god dag og enn en gang TAKK Alexander.

 

 

Jack J Jackson

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller takk til deg Jack, nå føler jeg meg ikke så alene her nede i Spania. Vi må selfølgelig få til flere treff, både på flyplassen og andre steder.

 

Var kjempe hyggelig å stå i solskinnet og prate med deg om alt mulig, gjør flyspotting enda gøyere. :)

 

Takk skal du ha for et flott treff på Alicante flyplass. :)

 

Mvh Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sindre

 

Når du kommer neste gang så send en mail til meg eller Alexander.

Du kan også ringe:

 

Jack 692 835 908

Alexander 659 514 738

 

Selvfølgelig gjelder dette ALLA som har veiene forbi Costa Blanca.

Jeg har godt om plass i huset mitt så soveplass, god mat og god drikk finnes alltid, så få dere en billigbillet og ta en miniferie i det solige Spania.

 

Jack J Jackson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...