Gå til innhold

NSC, litt oppdatering!


Magnus Wennevold

Anbefalte innlegg

Vi har ikke vært noe flinke til å oppdatere hjemmesiden vår den siste tiden. Det er mye aktivitet både på DC10'ern og MD80 trainer. MD80 full motion venter på nytt bygg, men ankom Skedsmo sommeren 2007. Link til demonteringen i USA her.

 

I februar hadde vi en ukes besøk og hjelp av to teknikere som har jobbet siden syttitallet på PDP og Digital-maskiner. her (under News) kan dere lese om dette.

 

(Hmmmm....syttitallet, ja da var noen av oss i NSC tenåringer og noen mye eldre. Tiden går....) :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Bra det går fremover, selv om jeg skjønner at det kommer til og ta lang tid før DC10 simulatoren er i orden.. Husker godt hvor høyt bølgene gikk når den simulatoren kom til landet..

 

Håper dere frisker opp siden deres snart. Hadde vært morsomt om dere hadde gitt mer innformasjon om hvem som kunn gjøre hva når det hele er oppe og går, Jeg vet i alle fall en herværende som hadde vært interessert i en flytyr i cocpiten.. Jaja i mellomtiden har vi FS da.. Og der kan man jo alltids fly både DC10 MD11 og MD80xxx uten særlige problemer...

 

Håper det går fremover.

 

Maskinparken er fra 1970 årene ja.. Ja husker ikke så veldig mye om den tiden jeg, var såpass liten at den tiden er litt i tåkeheimen for min del... Først ett stykke ut på 1980 tallet at ting begynte og bli klart:P

 

Oddvar

NAX111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...