Christian Kopperud Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Endelig har jeg fått mulighet til og starte opp med favoritt hobbyen min igjen. Har hatt datatrøbbel over lengre tid. Har gått til innkjøp av en ny monster data som skal utmerket kjøre fsx i max oppløsning på alle punkter uten prob. Samt ny 42" LCD skjerm... =) Har kjøpt inn ny yoke og pedaler osv osv.. Dette er forhåpentlig oppe og ruller til helgen. Blir som en liten unge igjen =) GLEDER MEG!!! PS. Tar gjerne i mot tips og råd når jeg skal legge inn FSX på ny maskin, er det kommet noe nytt av addons osv til dette eller skal jeg satse på fs2004 inntil videre? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Velkommen tilbake! :grin: Jeg vil anbefale deg å bruke FS2004 inntil videre, da dette er det eneste alternativet hvis du foretrekker å fly B737. I tillegg så er de fleste scenery og fly på markedet tilpasset FS2004, da tenker jeg også på Norwegian Airports. Det du kan gjøre er å kjøre begge simulatorene, og kun kjøpe addons som er mulig å kjøre på begge nevnte. God tur! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.