Alexander Sletvold Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Litt historie og bilder:) baklager at derre må gå på en annen side, men sjønte ikke heilt hvordan jeg skal laste opp på fs.no! Her er no siden min:) http://www.freewebs.com/kaitak/fs9bilder.htm håper derre liker bildene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fine bilder! For å laste opp bilder på screenshotsforumet må du først legge dem inn på en side (det har du jo gjort nå). Så bare legger du inn en post i screenshotsforumet (mye mer oversiktlig enn detta her) og legger inn URL'n til bildene der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Skal lære deg det,jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.