Steinar Grindstein Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 For noen månder siden i en diskusjon la jeg ut informasjon om et program som kunne finne feil i FS9. Jeg har søkt meg gul å blå her inne uten å finne den tråden. Kan noen være så snill å tipse meg om den tråden/hva programmet het, slik at jeg kan få lastet det ned pånytt? På forhand takk for hjelpa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja - det må være Aircraft Analyzer, som kan hentes her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Er ikke det. Filen hentes ifra avsim. Er et program som kan søke igjenom scenerylista for å finne feil, og det kan søke etter feil i landclasfilene for å ungå out of memmeory problemmet osv. Husker også at programmet var såpass gamelt at man måtte stille pcklokka tilbake til 2004 ca for at det skulle fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Så må det være Flightsim Manager - søg efter "ranainside" på Avsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 TAKK! Der satt den veit du. Forhåpentligvis blir jeg nå kvitt Out of memmory problemmet jeg har hatt etter at jeg la inn alt pånytt etter HD crash for noen uker siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.