Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 På disse to bildene har jeg endret på rekkefølgen til UTX og ScienicX i biblioteket. På det første bildet er ScienicX øverst, og på det andre ligger denne under UTX. UTX er hele tiden aktivert, så veier, evt. teksturer, osv. kommer derifra. Bildene er noe større en sist gang, men det gir et mye bedre bilde av hvordan det ser ut. Håper jeg tilgis. Er litt usikker på hvilken jeg liker best. ScienicX ser kanskje riktigst ut, men UTX er kanskje penere?. Den eneste aberet med denne versjonen er, som tidligere nevnt, de kantete sjøene. Edit: ser at bildene var veldig store. Si ifra om jeg skal lage dem mindre. Sitter med en oppløsning på 1920x1200, så her er de ikke så gale Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Jøss! Jessheim ble jo nesten dobbelt så stor! I tillegg fikk man jo en ekstra parkeringsplass og fotballbane! :grin: Nei skal man ha, så skal man ha! Ser man fikk bukt med "oversvømte" innsjøer også ved å bruke dene løsningen, flott! Bare ikke de vanntexturene... :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.