Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en flytur rundt hjemtraktene idag etter installasjon av UTX. Det er mulig forminskningen av bildene ødelegger litt, men sånn er det. Vær og teksturer er hilsen ASX/X-graphics. Tekst er over bildene, og jeg flyr en Decathlon fra RealAir.

Vi begynner med å se nordover etter takeoff fra ENGM i dagslys om vinteren.

gardermoen-nordover.jpg

Vi svinger litt mot høyre for å få med oss Eidsvoll.

eidsvoll.jpg

Og fortsetter nordover til Minnesund

minnesund-dag.jpg

Litt oppe i åsen tar jeg en kikk utover, omtrent tilsvarende min egen utsikt hjemmefra. Nå har det mørknet og blitt natt, somlet visst litt på turen ;)

utsikt_hjemmefra_natt.jpg

På vei ned mot Minnesund, by night.

minnesund-by-night.jpg

På vei sørover. Vi ser her hvordan E6 forsvinner inn i fjellet like nord for Eidsvoll-avkjøringen.

eidsvoll-e6-tunnell.jpg

Det tok hele natten, så nå er det dag igjen. En ting jeg ikke liker er at en del innsjøer (det dukket opp flere enn med ScienicX) er noget kantete.

kantete-sjo.jpg

På vei sørover forbi ENGM igjen, nå kveldes det, og det er blitt sommer. (flytiden er beregnet til ca. 365 dager).

gardermoen-sommer-kveld.jpg

Har passert ENGM. Er over kløfta og ser nordover...

klofta-mot-gardermoen.jpg

Har kommet inn til Oslo by night.

oslo-by-night.jpg

Endte opp på ENKJ, men det ble lite bilder fordi landingen ble brått avbrutt av et tre på rullebanen!! :(

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...