Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Tok en flytur rundt hjemtraktene idag etter installasjon av UTX. Det er mulig forminskningen av bildene ødelegger litt, men sånn er det. Vær og teksturer er hilsen ASX/X-graphics. Tekst er over bildene, og jeg flyr en Decathlon fra RealAir. Vi begynner med å se nordover etter takeoff fra ENGM i dagslys om vinteren. Vi svinger litt mot høyre for å få med oss Eidsvoll. Og fortsetter nordover til Minnesund Litt oppe i åsen tar jeg en kikk utover, omtrent tilsvarende min egen utsikt hjemmefra. Nå har det mørknet og blitt natt, somlet visst litt på turen På vei ned mot Minnesund, by night. På vei sørover. Vi ser her hvordan E6 forsvinner inn i fjellet like nord for Eidsvoll-avkjøringen. Det tok hele natten, så nå er det dag igjen. En ting jeg ikke liker er at en del innsjøer (det dukket opp flere enn med ScienicX) er noget kantete. På vei sørover forbi ENGM igjen, nå kveldes det, og det er blitt sommer. (flytiden er beregnet til ca. 365 dager). Har passert ENGM. Er over kløfta og ser nordover... Har kommet inn til Oslo by night. Endte opp på ENKJ, men det ble lite bilder fordi landingen ble brått avbrutt av et tre på rullebanen!! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Dette så ikke så aller værst ut! En skal nok klare å kjenne seg igjen på tur der, men som du selv sier så var det svært så taggete innsjøene var! :eek: Dog, flott nattbelysning dekket opp deler av skuffelsen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.