Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde tatt denne om jeg ikke hadde funnet meg en x45

Jaja, det dukker nok opp en. Ingen krise egentlig, men det hadde vært kjekt å selge det til en her på forumet, siden de fleste her er skikkelige entusiaster.

Derfor er prisen da forhåpentligvis overkommelig for de fleste .. ;-)

Mvh Nils

Skrevet

Hei, har fortsatt dette til salgs.

Han som ga bud her har trukket salget ut i det uendelige, så den første som gir 500.- pluss frakt får stikke/throttle som er omtrent ubrukt, med kabler, bilde kan sendes hvis ønskelig. Alle lys og knapper fungerer 100%

Mvh Nils

Skrevet

Jeg har ikke selv forsøkt x45, men denne er myk, og har en fjær som jeg tror kan justeres (er faktisk ikke helt sikker for jeg har aldri justert noe på mine egne)

Her er et bilde av slik de ser ut hos Saitek;

saitek_flightsim_system.jpg

Mvh Nils

Skrevet

Gratulerer med dagen!:-)

kan nesten ikke gå mer ned i pris nå, stikkene er omtrent ubrukt, alle knapper/etc virker som de skal, og ALLE lys inkl det digitale displayet fungerer 100%

Mener min onkel betalte ca 1400.- kr for dem, så jeg kan jo egentlig ikke si annet enn at du gjør et godt kjøp!

Mvh Nils :-)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...