Nils Erik Eriksen Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Hei, Min onkel har akkurat kjøpt seg yoke etc og har i den anledning en Saitek X52 stikke og throttle til salgs. Pent brukt, alle lys og knapper fungerer 100%. Gi gjerne et bud! Mvh Nils Eriksen Siter
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 16. februar 2008 Premium Medlem Skrevet 16. februar 2008 500.- Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 Hallo, den er grei hvis du betaler frakt da? Jeg har dem her nå, og de ser helt nye ut. Tror ikke de er brukt mer enn noen få timer ... Send meg gjerne en PM Mvh Nils Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Hei, jeg har fortsatt dette til salgs. Selges under halv pris, 500.- pluss frakt, komplett med throttle/joystick og kabler. Mvh Nils Eriksen Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hadde tatt denne om jeg ikke hadde funnet meg en x45 Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Hadde tatt denne om jeg ikke hadde funnet meg en x45 Jaja, det dukker nok opp en. Ingen krise egentlig, men det hadde vært kjekt å selge det til en her på forumet, siden de fleste her er skikkelige entusiaster. Derfor er prisen da forhåpentligvis overkommelig for de fleste .. ;-) Mvh Nils Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Ja, var jo nettopp det. Du har satt en meget overkommelig pris Tjah, man skulle da virkelig tro at dette er rette plassen for å selge en joystick men nok tøv fra meg her; lykke til med salget! Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Hei, har fortsatt dette til salgs. Han som ga bud her har trukket salget ut i det uendelige, så den første som gir 500.- pluss frakt får stikke/throttle som er omtrent ubrukt, med kabler, bilde kan sendes hvis ønskelig. Alle lys og knapper fungerer 100% Mvh Nils Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Okay, siden det virker litt dødt her, her er ukens tilbud; stikken/throttle selges kr 400- pluss frakt kr 125.- :-) Mvh Nils Siter
Audun Braastad Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Er denne mykere enn x45? Hører mange som sier at x45 er så hard at det er vanskelig å gjøre myke bevegelser, men denne er vel bedre? Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Jeg har ikke selv forsøkt x45, men denne er myk, og har en fjær som jeg tror kan justeres (er faktisk ikke helt sikker for jeg har aldri justert noe på mine egne) Her er et bilde av slik de ser ut hos Saitek; Mvh Nils Siter
Audun Braastad Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Er det rabatt når man har bursdag? :grin: Hehe, neida, prisen er jo veldig god uansett, lurer på om jeg skal kjøpe bursdagsgave til meg selv nå Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Gratulerer med dagen!:-) kan nesten ikke gå mer ned i pris nå, stikkene er omtrent ubrukt, alle knapper/etc virker som de skal, og ALLE lys inkl det digitale displayet fungerer 100% Mener min onkel betalte ca 1400.- kr for dem, så jeg kan jo egentlig ikke si annet enn at du gjør et godt kjøp! Mvh Nils :-) Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Og da er dette solgt til Bursdagsbarnet! :-) mvh Nils Eriksen Siter
Audun Braastad Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Barn og barn.. jeg er da 17 år nå! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.