Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 8. februar 2008 Da var Shockwaves 3D-lys på plass på Twottern, og realismen steg enda noen hakk. Fy søren, jeg liker dette flyet bedre og bedre ! Mer info hos Shockwaves God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Redux er bra ja.. har det selv.. bytta du kun ut landingslys, eller samtlige ? Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei Ernst Har også lagt til disse lysene, fant koordinater på forumet til Aerosoft, men har litt problemer med at halo effekten til lysene slår seg av og på etter hvilken vinkel jeg ser i fra. Kikker jeg for eksempel fra foran til venstre, vil nærmeste landingslys se ut som om det er slukket, mens haloen til det på andre siden vises. Dette er ikke noe stort problem for min del, bare et lite irritasjons moment, men hadde vært greit å få fikset. Så mitt spørsmål blir da om du sliter med samme problem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. februar 2008 bytta du kun ut landingslys, eller samtlige ? Freddy, æ bytta ut hele sullamitten, brukte rådet fra forumet her . Audun, jeg har ikke merket det samme som du beskriver, men har nettopp begynt å bruke disse lysene. Kanskje det har noe med hvilken avstand man betrakter flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.