Gå til innhold

Nordmøre flysimklubb!


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

...er åpnet!

 

Jeg har i sammarbeid med J. Luigi startet nordmøre flysim klubb!

Vi vurderer og skifte navn til Midtnorge flysimklubb for å få flere medlemmer.

Per dags dato er det 8 medlemmer i klubben og vi har arrangert en multiplayer.

 

Hjemmesiden er kun midlertidig for og se om folk er intereserte i dette.

Vi har designet klart for den nye, men det avhenger av dere om den kommer opp og går.

Jeg er ikke villig til å betale for noe folk ikke er interesert i :)

Håper folk blir med i klubben.

Hvis du registrerer deg i forumet er du automatisk medlem i klubben, uten at dette har noen som helst forpliktelser!

Bare det om dere registrerer dere på forumet og skriver litt der, betyr veldig mye for klubben! Vi har akkurat fått det 50`nde innlegget der :D

 

Håper noen blir med på dette!

På forhånd takk!

 

Sindre

 

www.flysim.tk

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei Bra ...stå på....

 

Nå har jeg hvert med og drevet OFKL i snart 9-10 år, og jeg kan fortelle dere at det og drive en slik klubb om dere ønsker og komme noen vei med dette, handler om alt annet en Navn.

 

Aktiviteter , aktiviteter, hygge, lan, aktiviteter, hygge, aktiviteter......det er det som gjelder... Om dere er seriøse og virkelig har lyst, og trenger noen råd, så er jeg sikker på at alle oss i Styre i OFKL kan hjelpe dere med noen råd og vink.....men bare det at dere starter, fortjener honnør...stå på videre gutter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...