Sindre Holberg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ...er åpnet! Jeg har i sammarbeid med J. Luigi startet nordmøre flysim klubb! Vi vurderer og skifte navn til Midtnorge flysimklubb for å få flere medlemmer. Per dags dato er det 8 medlemmer i klubben og vi har arrangert en multiplayer. Hjemmesiden er kun midlertidig for og se om folk er intereserte i dette. Vi har designet klart for den nye, men det avhenger av dere om den kommer opp og går. Jeg er ikke villig til å betale for noe folk ikke er interesert i Håper folk blir med i klubben. Hvis du registrerer deg i forumet er du automatisk medlem i klubben, uten at dette har noen som helst forpliktelser! Bare det om dere registrerer dere på forumet og skriver litt der, betyr veldig mye for klubben! Vi har akkurat fått det 50`nde innlegget der Håper noen blir med på dette! På forhånd takk! Sindre www.flysim.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei Bra ...stå på.... Nå har jeg hvert med og drevet OFKL i snart 9-10 år, og jeg kan fortelle dere at det og drive en slik klubb om dere ønsker og komme noen vei med dette, handler om alt annet en Navn. Aktiviteter , aktiviteter, hygge, lan, aktiviteter, hygge, aktiviteter......det er det som gjelder... Om dere er seriøse og virkelig har lyst, og trenger noen råd, så er jeg sikker på at alle oss i Styre i OFKL kan hjelpe dere med noen råd og vink.....men bare det at dere starter, fortjener honnør...stå på videre gutter.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Takker! Vi er med og arrangerer LAN i slutten av måneden nå! Glder meg som fy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Heisan. Dere får stå på. Har selv akkurat startet en flysim klubb i Norfjord. Og jeg er enig med andre her at det er aktiviteter som gjelder. Hva klubben heter eller ligger er nok kanskje underordnet, men klart et pluss at det er mange flysim interesserte i ditt nærområde. Keep up the good work. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Takker for det! Ikke noen som har lyst og bli medlem? Hadde hjulpet oss meget mye hvis du bare skrev noen innlegg i forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.