Gå til innhold

Twin Tower fjernes fra FS2002?


Ronny Stenseth

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Sander Johansen:

Jeg tenker mere på alle de omkomne og de som er blitt foreldreløse................hva betyr mest for deg.........?

Fy faen hvor selvopptatt man blir......

P.S Ikke prøv og start en flamer.......

Sander Johansen

Flygeleder Oslo ATCC

Du må ikke tro at jeg ikke tenker på dem. Jeg har flere venner der borte som har familie i NY, og jeg har vært bekymret for dem i hele natt.

Men jeg ble også skaket over at det er mulig å angripe et slikt symbol for den frie verdens økonomi på denne måten, og faktiskt fjernet det for kommende generasjoner.

 

Jeg har sitti oppe halve natten, fulgt med på nyhetene, pratet med bekjente 'over there' på telefonm, chattet med mennesker fra hele verden på internett, så kom ikke å si at jeg tenker på meg selv.

Men jeg har fått det hele litt på avstand akkurat for øyeblikket og satt og tenkte at min datter aldri vil få se disse flotte bygningene, og tankene kom da inn på fs 2000 hvor jeg har flydd over de mange ganger.

Kanskje svare med hjernen i stedet for følelsene neste gang. Jeg har levd gjennom følelsene mine i hele natt, orker ikke mer akkurat nå, Derfor spørmålet, som er seriøst ment om jeg må gjenta meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ronny.

Ikke ofte jeg blir forbannet med det der tar kaka!! Knuste kaffekoppen min i sinne!

Hvis noe skal fjernes er det vel DU som bør fjernes fra Simmiljøet for i det heletatt og framsatt spørsmålet.

Husk: det du så på tv i går var IKKE noen film. Det var ingen tøffe action scener som dere skal ta opp og se om og om igjen. DET VAR BLODIG ALVOR, Kanskje døde like mange igår som under hele VIETNAMKRIGEN. Det er det du skal tenke på, ikke hva FS2002 inneholder.

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...