Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 I dag tok jeg en tur fra Værnes til Bodø med FiftyNorth 737-300 "Sonia Henie",ett av mine mest brukte fly både i flightsimulatoren og i bildeserier her på forumet. Synes det hadde en vinterlig og koselig stemning da jeg ankom final til rwy 07 kl 12.00 ,23/01-2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Men frode da, du må ikke vere så lav! :grin: 2 hvite og 2 røde :whistle: Hehe fine bilde de ja! forsett sånn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Men frode da' date=' du må ikke vere så lav! :grin: 2 hvite og 2 røde :whistle: Hehe fine bilde de ja! forsett sånn! [/quote']Jeg veit, men jeg gjorde det bare for å få frem litt bølger på sjøen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hehe! Regna med du kunne det ja, med din erfaring! :grin: Fine bilder! stå på, vi vil ha mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Hehe! Regna med du kunne det ja' date=' med din erfaring! :grin: Fine bilder! stå på, vi vil ha mer! [/quote']Erfaring og erfaring ,Fru Blom :blush:Fra å presentere ræva bilder som ikke tålte dagens lys, og nå maser faktisk folk etter mer bilder? WOW :grin: Har virkelig ny pc gjort SÅ store mirakler? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2008 Fine bilder, fin stemning. MEN jeg anbefaler deg å bruke Norway Quality Mesh og Norway Scenic, så vil du få vannvittig mye bedre kystlinjer og landskap!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Med Norway Quality mesh og Norway Scenic: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2008 Kommer seg :grin: , det neste blir max detaljer i landskapet, sett sikten (i været) til 20-30 miles, og så flyr du langs kysten i 5000 fot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Kommer seg :grin: ' date=' det neste blir max detaljer i landskapet, sett sikten (i været) til 20-30 miles, og så flyr du langs kysten i 5000 fot. [/quote'] Ligger endel høyere enn 5000 ft, men synes selv det begynner å bli heftig,ja Her derimot er jeg på 4895 ft ca Litt bonusbilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2008 .....and we have a winner :grin: !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 .....and we have a winner :grin: !! Du mener det ja? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.